Preprava a doručenie
Miestom plnenia zmluvy sa rozumie bydlisko, sídlo alebo miesto podnikania kupujúceho uvedené v elektronickom obchodnom registračnom formulári, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Tovar doručí predávajúci prostredníctvom služieb tretích strán (kuriérska spoločnosť SPS, GLS alebo iné)
1. Dodanie tovaru sa uskutočňuje jeho odovzdaním kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému dopravcovi.
2. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho dodaním tovaru s odkladacou podmienkou zaplatenia kúpnej ceny v plnej výške. Až do prevodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má výrobky a služby v držbe, má kupujúci všetky povinnosti správcu tovaru a je povinný výrobky a služby na vlastné náklady bezpečne skladovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako tovar predávajúceho .
3. Prevádzkovateľ/predávajúci dodá tovar spotrebiteľovi/kupujúcemu čo najskôr po prijatí elektronickej objednávky. Dodacie lehoty sú uvedené pri každej položke v internetovom obchode Olimo shop. Spotrebiteľ/kupujúci berie na vedomie, že pri plnení záväzkov prevádzkovateľa/predávajúceho majú uvedené dodacie lehoty orientačný charakter. Spotrebiteľ/kupujúci súhlasí s predĺžením dodacej lehoty, ak si to vyžaduje dodávateľ objednaného tovaru prevádzkovateľa/predávajúceho alebo iné okolnosti. V prípade, že prevádzkovateľ/predávajúci nie je schopný dodať spotrebiteľovi/kupujúcemu všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, oznámi túto skutočnosť spotrebiteľovi/kupujúcemu čo najskôr a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru, prípadne navrhne dodanie náhradného tovaru .
4. Pri preberaní tovaru je spotrebiteľ/kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a úplnosť zásielky a potvrdiť ich na prepravnom liste. Ak je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, spotrebiteľ/kupujúci je povinný bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa/predávajúceho bez toho, aby zásielku prevzal. Akékoľvek neskoršie reklamácie týkajúce sa množstva a fyzického poškodenia tovaru nebudú akceptované. Náklady na dopravu tovaru nie sú zahrnuté v cene tovaru. Ich cena sa účtuje podľa platného cenníka uvedeného na webovej stránke prevádzkovateľa/predajcu v časti obchodné podmienky. Objednávky sa spracúvajú okamžite, ak je tovar na sklade. Ak tovar nie je na sklade, ihneď po naskladnení. O naskladnení tovaru a vybavení objednávky je spotrebiteľ/kupujúci informovaný e-mailom.
5. Prevádzkovateľ/predávajúci je oprávnený požadovať splnenie povinností, najmä zaplatenie ceny za tovar, bez ohľadu na to, že vlastnícke právo k tovaru a službám ešte neprešlo na kupujúceho. Nebezpečenstvo škody na výrobkoch prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru kupujúcim.
6. Hmotnosť, rozmery a ďalšie údaje o tovare uvedené v katalógoch, prospektoch a iných dokumentoch predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú nezáväznými údajmi alebo na požiadanie.