fbpx

Podmienky a pravidlá

I. Základné ustanovenia

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) vydáva spoločnosť:

Olimo s.r.o.

ID: 55824358

Číslo DPH: 2122113741

sídlo: Nedožerského 96/176

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, odd: Sro, vložka č. 46036/R

kontaktné informácie:

e-mail: olimo@olimo.sk

telefón: +421 918 031 338

www.olimo.sk

(ďalej len „predávajúci„)

2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len „kupujúci“): „kupujúci„) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.kinikid.sk (ďalej len „e-shop„).

3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto podmienok.

4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II. Informácie o tovare a cenách

1. Informácie o tovare vrátane ceny jednotlivých tovarov a ich hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovaroch v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na vrátenie tovaru, ak tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť obvyklou poštovou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti počas obdobia, počas ktorého sú zobrazené v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje rokovanie o kúpnej zmluve za individuálne dohodnutých podmienok.

2. Všetky prezentácie tovaru umiestnené v katalógu internetového obchodu majú informatívny charakter a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru.

3. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru sú zverejnené v internetovom obchode. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode sú platné len v prípadoch, keď je tovar doručovaný na území Slovenskej republiky.

4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

2. Kupujúci objednáva tovar týmito spôsobmi:

  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak ste sa predtým zaregistrovali v internetovom obchode,

  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.

4. Pred odoslaním objednávky môže kupujúci skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré zadal do objednávky. Kupujúci odošle objednávku predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Objednať“. Údaje uvedené v objednávke považuje predávajúci za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami.

5. Bezprostredne po prijatí objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci zadal pri zadávaní objednávky. Toto potvrdenie je automatické a nepredstavuje zmluvu. K potvrdeniu sú pripojené aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva sa uzatvára až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky sa doručí na e-mailovú adresu kupujúceho, ktorú kupujúci zadal pri zadávaní objednávky. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. K potvrdeniu sú pripojené aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva sa uzatvára potvrdením objednávky predávajúcim na e-mailovú adresu kupujúceho.

6. V prípade, že predávajúci nemôže splniť niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke, zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu zmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takomto prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, kým mu predávajúci neoznámi prijatie objednávky. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na e-mailovú adresu predávajúceho, ktoré sú uvedené v týchto obchodných podmienkach.

8. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode alebo počas procesu objednávania, predávajúci nie je povinný dodať kupujúcemu tovar za túto zjavne nesprávnu cenu, a to ani v prípade, že kupujúcemu bolo po prijatí objednávky zaslané automatické potvrdenie podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho o chybe a zašle mu zmenenú ponuku na jeho e-mailovú adresu. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva sa v takomto prípade uzatvára potvrdením prijatia zo strany kupujúceho na e-mailovú adresu predávajúceho.

IV. Účet zákazníka

1. Na základe registrácie kupujúceho v internetovom obchode má kupujúci prístup k svojmu zákazníckemu účtu. Kupujúci si môže objednať tovar zo svojho zákazníckeho účtu. Kupujúci si môže objednať tovar aj bez registrácie.

2. Pri registrácii zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uviesť všetky údaje správne a pravdivo. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje v používateľskom účte v prípade akejkoľvek zmeny. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považuje predávajúci za správne.

3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup k jeho zákazníckemu účtu. Predávajúci nezodpovedá za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími stranami.

4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím osobám používať zákaznícky účet.

5. Predávajúci môže zrušiť používateľský účet, najmä ak kupujúci dlhší čas nepoužíva svoj používateľský účet alebo ak kupujúci porušuje svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.

6. Kupujúci berie na vedomie, že používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho alebo nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích strán.

V. Platobné podmienky a dodávka tovaru

1. Cenu tovaru a všetky náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť týmito spôsobmi:

  • bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty,

  • bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.

  • v hotovosti prostredníctvom služby PayU alebo PayPal (podmienkou použitia tohto spôsobu je, aby kupujúci vlastnil platobnú kartu, ktorá umožňuje prevod finančných prostriedkov v rámci týchto systémov).

2. Spolu s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je výslovne uvedené inak, kúpna cena zahŕňa aj náklady spojené s dodaním tovaru.

3. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

4. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány sa kupujúci riadi pokynmi príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

5. V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnená, keď je príslušná suma pripísaná na bankový účet predávajúceho.

6. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho žiadnu zálohu ani inú podobnú platbu vopred. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.

7. Podľa zákona o registrácii predaja je predávajúci povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o kúpe. Zároveň je povinný zaevidovať prijaté tržby u správcu dane online, v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.

8. Tovar je dodaný kupujúcemu:

  • na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke

  • prostredníctvom expedičného úradu zásielky na adresu expedičného úradu určenú kupujúcim

9. Výber spôsobu doručenia sa uskutočňuje pri objednávaní tovaru.

10. Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. Ak je spôsob prepravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, kupujúci znáša riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom prepravy.

11. Ak je podľa kúpnej zmluvy predávajúci povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, kupujúci je povinný prevziať tovar pri dodaní. Ak je z dôvodov na strane kupujúceho potrebné dodať tovar opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, kupujúci je povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania.

12. Pri preberaní tovaru od dopravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu, ktoré naznačuje neoprávnené vniknutie do zásielky, kupujúci nemusí zásielku od dopravcu prevziať.

13. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na e-mailovú adresu kupujúceho.

14. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar vrátane nákladov na dodanie, ale najskôr prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie alebo zničenie tovaru prechádza na kupujúceho v okamihu prevzatia tovaru alebo v okamihu, keď mal kupujúci povinnosť prevziať tovar, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

VI. Odstúpenie od zmluvy

1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez uvedenia dôvodu.

2. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní

  • odo dňa prijatia tovaru,

  • odo dňa prijatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodávka niekoľkých častí

  • odo dňa prijatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.

3. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:

  • na dodanie tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávisle od vôle predávajúceho a ktoré môžu nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,

  • o dodaní tovaru, ktorý bol upravený podľa želania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,

  • o dodaní tovaru podliehajúceho skaze, ako aj tovaru, ktorý sa vzhľadom na svoju povahu po dodaní nenávratne zmieša s iným tovarom,

  • v ostatných prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

4. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, musí kupujúci v lehote na odstúpenie od zmluvy zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy.

5. Na odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytnutý predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na e-mailovú adresu predávajúceho alebo na doručovaciu adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu prijatie formulára.

6. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť tovar predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, že tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť obvyklou poštovou cestou.

7. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, predávajúci mu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, vráti všetky finančné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti prijaté finančné prostriedky kupujúcemu iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.

8. Ak si kupujúci zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru ponúkaný predávajúcim, predávajúci vráti kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania ponúkaného tovaru.

9. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci odovzdá tovar alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

10. Tovar musí kupujúci vrátiť predávajúcemu nepoškodený, nenosený a neznečistený a podľa možnosti v pôvodnom obale. Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať nárok na náhradu škody spôsobenej na tovare proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru zastavil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti mu do 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal na základe zmluvy, a to rovnakým spôsobom alebo spôsobom určeným kupujúcim.

VII. Práva z chybného plnenia

1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar je pri prevzatí bez vád. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu najmä za to, že v čase prevzatia tovaru kupujúcim:

  • tovar má vlastnosti, na ktorých sa strany dohodli, a ak k dohode nedošlo, má vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe reklamy predávajúceho,

  • tovar je vhodný na účel, ktorý predávajúci uvádza pre jeho použitie alebo na ktorý sa tovar tohto typu zvyčajne používa,

  • tovar zodpovedá kvalite alebo dizajnu dohodnutej vzorky alebo dizajnu, ak bola kvalita alebo dizajn určený podľa dohodnutej vzorky alebo dizajnu,

  • je tovar v príslušnom množstve alebo hmotnosti a

  • tovar spĺňa požiadavky právnych predpisov.

2. Ak sa vada prejaví do šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne na spotrebnom tovare v lehote dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na tovar predávaný za nižšiu cenu v dôsledku vady, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, na použitý tovar v dôsledku vady zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

3. V prípade vady môže kupujúci podať predávajúcemu reklamáciu a požadovať:

ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť:

  • bezplatné odstránenie vady tovaru,

  • výmena tovaru za nový tovar,

ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:

  • primeranú zľavu z kúpnej ceny,

  • odstúpiť od zmluvy.

4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,

  • ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,

  • ak nemôže tovar riadne používať z dôvodu opakovaného výskytu vady alebo vád po oprave,

  • ak nemôže tovar riadne užívať pre veľký počet vád tovaru.

5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj osobe určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, môže reklamáciu vybaviť len odovzdaním opraveného tovaru, inak bude reklamácia postúpená na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný informovať spotrebiteľa o jeho právach z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktorý uplatňuje práva z vadného plnenia, je predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie je potrebné reklamáciu vrátane odstránenia vady vybaviť ihneď, v odôvodnených prípadoch je možné reklamáciu vybaviť neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia závady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, keď sa prejaví vôľa kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) u predávajúceho.

7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie. Kupujúci môže toto právo uplatniť u predávajúceho v lehote jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

10. Kupujúci má možnosť výberu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak existuje viacero možností.

11. Práva a povinnosti zmluvných strán týkajúce sa práv z vadného plnenia upravujú § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

12. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady sa riadia reklamačným poriadkom predávajúceho.

VIII. Dodávka

1. Zmluvné strany si môžu vzájomne doručovať všetku písomnú korešpondenciu elektronickou poštou.

2. Kupujúci doručuje korešpondenciu predávajúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje korešpondenciu kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

IX. Záverečné ustanovenia

1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, zmluvné strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

2. Vo vzťahu ku kupujúcemu nie je predávajúci viazaný žiadnymi kódexmi správania v súlade s ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

3. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. To nemá vplyv na možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

4. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je v kompetencii Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú možno za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo addr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy možno využiť platformu na riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

5. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

6. Predávajúci je oprávnený predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rozsahu svojej pôsobnosti príslušný okresný úrad, odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

7. Všetky práva k webovej stránke predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozvrhnutia stránky, fotografií, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a iného obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časti bez súhlasu predávajúceho.

8. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho používania v rozpore s jeho účelom. Pri používaní internetového obchodu nesmie kupujúci používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho fungovanie, a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť zasahovať do softvéru alebo iných komponentov, ktoré tvoria internetový obchod, alebo ich používať a používať internetový obchod alebo jeho časti alebo softvérové vybavenie spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho účelom alebo určením.

9. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

10. Predávajúci môže zmeniť alebo doplniť znenie obchodných podmienok. Toto ustanovenie nemá vplyv na práva a povinnosti, ktoré vznikli počas platnosti predchádzajúcej verzie podmienok.

11. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy je pripojený k obchodným podmienkam.

12. „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Zasielame vám ich pri každom nákupe u nás, pokiaľ v súlade s § 62 zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Osobné údaje spracúvame na účely zasielania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu využívame sprostredkovateľa spracovania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk, ktorému na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Pri zasielaní e-mailových dotazníkov sa vaše osobné údaje neprenášajú žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek namietať odmietnutím ďalších dotazníkov prostredníctvom odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám už dotazník nebudeme ďalej zasielať.“

13. „Nesúhlasím so zasielaním dotazníka spokojnosti v rámci programu Overené zákazníkmi, ktorý pomáha zlepšovať vaše služby.“

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 1. marca 2024

Nákupný košík